Sunday 5 September 2010

眼光

没办法理解 为什么越来越多人喜欢用低级的方式来吸引别人看他们的部落格
没有办法理解 为什么越低级越多人喜欢
这个社会 真的要变成这样??
那些难以理解的事情 就让那些人去理解吧
我又何必执着别人的事啊 无聊


在你看不起我的眼皮底下 我依然可以在我的天空画上一道又一道的彩虹
当然 在我看不起你的眼光里 你还是可以找到你的曙光
世间就是这样 你看我好 我看你好
我看不起你 你看不起我
我看你不顺眼 你看我不顺眼
好像很多事 眼睛好忙
难怪眼睛是灵魂之窗

我可以不必在乎你的眼光 你也可以不必在乎我的眼光
我们还是可以安然的一起活在这个地球
在各自的 平行线上

4 comments:

-Eve- said...

love ur blouse =)

Unknown said...

这样看 觉得这件衣很复古一下嘛

cheekeong1986 said...

i hope i'm not the "cheap" person u mentioned in your post :(

anyway, you look great in the last pic :p

YiNg said...

Eve~I love that clothes too.
Im not sure is it a dress or blouse.
Too long for a blouse and too short for a dress. haha.
But i wear it as a dress and i'll wear short pants inside.

卡~应该是因为照片颜色的关系你才会这样觉得吧

CK~ I did not shoot it to you =.= dun perasan. hee hee. dun forget im your blog reader leh. i still find it funny and sometimes cute. hahaha~ BTW, thanks for always complementing me. It actually give me confidence =)